Ocenění AECOC LEAN & GREEN pro společnost Fortaleza
Společnost Café Fortaleza získala cenu projektu Lean & Green od Asociace výrobců a distributorů (AECOC). Tímto certifikátem vede platformu Lean & Green spolu s jedenácti dalšími společnostmi ve spotřebitelském sektoru, včetně společností Campofrío Food Group, Correos a Volkswagen Group España Distribución.
Cílem Lean & Green je vytvářet síť předních společností v oblasti udržitelné logistiky, aby zvyšovaly svoji výrobní kapacitu a zároveň snižovaly emise CO₂ alespoň o 20% za 5 let, a toto ocenění potvrzuje, že Café Fortaleza předložila akční plán k dosažení snížení tohoto procenta.
Lean & Green je největší evropská platforma pro spolupráci zaměřená zejména na snižování emisí souvisejících s dodavatelskými řetězci. Jedná se o mezinárodní a mezioborovou iniciativu, jejímž cílem je kromě toho, že společnostem pomáhá snižovat emise skleníkových plynů, dosahovat měřitelných cílů, spolupracovat s ostatními společnostmi na vnitrostátní i evropské úrovni, sdílet osvědčené postupy a být měřítkem udržitelnosti pomocí transparentního monitorovacího systému.
Podle Miguela Angela de Luise, ředitele logistiky a nákupu Café Fortaleza, „Iniciativa Lean & Green dokonale zapadá do našeho cíle snížit emise skleníkových plynů. Snižíme emise o 20% v logistice za 5 let a vsaďte se že budeme mít v následujících letech vyšší procentuální růst.“
Mezi reformami prováděnými za účelem snížení naší uhlíkové stopy, vyniká instalace fotovoltaické elektrárny v továrně společnosti Fortaleza ve Vitoria-Gasteiz. Díky ní jsme snížili emise vypouštěné do atmosféry o 56 tun CO2 a tím jsme schopni snížit výdaje za energii o 25%.
Tato instalace má celkem 312 panelů, schopných generovat elektrický výkon 99,9 kilowattů (kW).
Inovace byly vždy součástí strategie Café Fortaleza. Není náhodou, že byla první národní pražírnou, která vyráběla a prodávala kapsle. Podle prohlášení Miguela Angela de Luise „nyní více než kdy jindy uvažujeme, že inovace musí vždy jít ruku v ruce s udržitelností, protože společnost vyžaduje od obchodních společností stále větší respekt k životnímu prostředí. Je zde větší informovanost a úspory energie lidé oceňují. Žádají nás, abychom udělali vše, co je v našich silách, abychom dosáhli udržitelné spotřeby, abychom byli odpovědní a měli cíle, kterými můžeme zlepšit společnost.“
0 komentářů